doplňky stravy při nachlazení
29. 12. 2020
Kategorie: Zdraví a kosmetika

Jak se vyhnout chřipce a nachlazení?

Zimní období sebou přináší zvýšený výskyt chorob přenášených viry a bakteriemi. Společně s oslabeným imunitním systémem v důsledku menšího vystavení slunečním paprskům a přirozené produkce vitamínu D pak jde o časovanou bombu, která tiká pro každého z nás. Obětí nachlazení či chřipky se tak lze stát velice rychle.

Jaký je rozdíl mezi chřipkou a nachlazením?

Chřipka je choroba virového původu doprovázená obvykle vysokými horečkami až okolo 39 °C a suchým dráždivým kašlem. Mezi její další průvodní jevy patří bolest svalů a kloubů, nepřekonatelná únava, ale i pálení v krku a silné bolesti hlavy. Zatímco nachlazení vás vyřadí ze hry zhruba na týden a je doprovázeno nižšími teplotami a většinou i rýmou, chřipka vás dostane na mnohem delší dobu. Navíc její pozůstatky v podobě únavy mohou přetrvávat i několik dalších týdnů po vyléčení hlavních symptomů.

K chřipce je náchylnější překyselený organismus

Jestliže žijete ve vysokém tempu, konzumujete přemíru sladkého a tučného jídla, které prokládáte několika hrnky kávy denně, nemůžete se divit, že je vás organismus překyselený a chřipka si vás snadno najde. Abyste všem virům dokázali odolat, začněte se svému tělu více věnovat a dopřejte mu více odpočinku a relaxace. Zvláště v zimě, kdy máme nedostatek energie, se to vyplatí. Potřebujete-li ale zároveň zvládat zaměstnání a péči o rodinu, dopřejte si přírodní dopink, ale ne v podobě kofeinu v kávě, ale raději v guaraně. Ta jej obsahuje mnohem větší množství než káva. Jeho forma je pro tělo navíc lépe vstřebatelná a k jeho uvolňování dochází postupně. Guaranu si tak stačí dát ráno a zásobu energie získáte na celý den.

Kotvičník ocení zejména muži po čtyřicítce

Tato bylinka je známa jako silné afrodiziakum. Pomůže však i s nabuzením organismu při dlouhodobém vyčerpání a působení stresu. Kotvičník dokáže harmonizovat hladinu hormonů v organismu a tak přispět k vašemu klidu a vyrovnanosti i v období podzimních plískanic a chladného počasí, které na pohodě příliš nepřidá. Nejjednodušší formou jeho konzumace jsou praktické kapsle, které můžete mít kdykoliv při sobě. Dopřát si jej ale můžete i ve formě prášku, jež snadno přisypete do ranní kaše nebo müsli.

®

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.